Zgodnie z rozporządzeniem MEiN z 7.06.2023 r. papierowe legitymacje szkolne mogą być wydawane tylko do 12 lipca 2024 r.
Po 12 lipca 2024 osoby potrzebujące będą musiły otrzymać legitymacje w formie plastikowej karty z nadrukowanym zdjęciem i hologramem.
Dlatego razem z podaniem o wystawienie duplikatu legitymacji należy na adres: sekretariat@sp1.goleniow.pl przesłać cyfrową wersję zdjęcia w formacie jpg w rozdzielczości co najmniej 300 dpi o wymiarach: wysokość 26 mm, szerokość 19 mm.
Wpłata 26 zł na rachunek:
PKO Bank Polski SA
32 1020 4812 0000 0502 0159 9265
tytuł wpłaty: duplikat świadectwa szkolnego
Wpłata 9 zł na rachunek:
PKO Bank Polski SA
32 1020 4812 0000 0502 0159 9265
tytuł wpłaty: duplikat legitymacji szkolnej